دیوانگان جعبه جادویی

فروش فیلم های کم یاب و جدید

دیوانگان جعبه جادویی

فروش فیلم های کم یاب و جدید

آشنایی با جعبه جادویی

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

3 سالم بود که برای اولین بار رفتم سینما و فیلم <<راه و بیراه ،سیامک شایقی>> را دیدم و از آن روز ها سینما برام جذاب شد، اما چند سال بعد با دیدن فیلم بانوی زیبای من فهمیدم که عاشق شدم ، عاشق ادری هیپبورن و از اون به بعد از خواب و خوراک افتادم جادوشدم هر روز 2-3 بار فیلم رو میدیدم بعد از اون با کازابلانکا آشناشدم و باهمون فیلم هم سیگاری شدم و همین گونه مسخ شدم تا یک روز بعد از 19-20 سال دیدم که یه عشق سینما با لیسانس تدوین و 33 هزار تا فیلم و بد بخت و بیچاره ام  و تصمیم گرفتم که این آشنایی با سینما را با دوستانم تقسیم کنم . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
آرتین ملکیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی